Marie - slippidippidoo

ja ni han ju inte hunnit skriva fortsättningen om skoljoggen. Nu ska jag berätta vad som hände........   INGENTING!!!!!!!

för en enda gång skull hände det inte ett missöde, ingen spagat färd med bena att mina spikar i höfterna åkte ut och speta nån i öge eller fick in spik i foten nej nej inte änns ett skavsår fick jag! åhh gud du har hört mina böner eller så inte. vi såg inte änns en ren eller en mask, de enda vi såg var en Karl-johan= en svamp.

 

tisdag blev det lite äventyr till Släppen, alla 9or samt lärare drog dit det var där till onsdag morgon. tyckte det var Fannybanny, spelade kubb, vollyboll gick typ en mil för att få sig nå mat (eller det kanske bara var nån kilometer men det kändes som 10 mil) var ute och gick i skogen till "spökhuset" mm.
vi sovde i den gamla skolan där som är typ bygg 1938 och vi som sovde där uppe fick då sova några timar men icket dom på nedrevåningen hahhaha pigga var dom eller så inte. ska släng in nå bilder så få ni se :)

 



Paradiso Girls ft Lil Jon & Eve - Patron Tequila

   
Hadeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0