Natali - emmanatalielindholm

jorden är inte stor.

de var ville bara att ni skulle få veta de :) asså seriöst, har ni sett bruuden i apoliva reklamen.
hon är asså fuffing hemskt, vad gör dom reklam för ?! spöken :O
Jag blir typ mörkrädd.. åå i morgon äre IDOL 2009 !! jippikayey!
räsermormor på topphemliga uppdrag!
Ne nu ska jag se lite till på rostad lök eller va de hette roast på berns eller nå :) De va kul!  Massa roliga komiker iallafall så kanske man kan försöka skratta lite.. www.torrjeffel.com
Ät falukorv och sov gott för nu har jag musik på mobilen så de blir proviva musik och hästmagasinet och sen ska jag önska att jag skulle kunna ha en egen häst och sen ska jag bli "EMO".. hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0