Natali - happiiii

eyyoo mama.
Nu sitter jag och glor på Ricky sprocket eller what ever de heter!
De är ett barnprogram på Nickeloden som handlar om en unge som är film skådis.
Han är inte fager men han är typ känd. Aa, fin pojke som leker med pengar.
Har väntat på svampbob i 3 dagar nu utan några resultat... Jag blir sur, de enda jag kräver att få se och sen visa dom de inte förän klockan halv 3 och då äre i typ 20 mminuter, ofta man hinner se nå då ?!
ååå, jag bli ledsen..

imorgon kanske de blir skola, jag hoppas då de för det är inte de roligaste att sitta här hemma i soffan och checka out tv:n.
Men de finns bara ett problem och de är att jag är rädd för att bli mer sjuk i typ bussen, jag tror att jag har fobi för bussar och höstförkylning..
usch..
Men jippikayaymormor. Jag vill iallafall säga grattis till min köttbullegummapå13vårar som tydligen har fått en yber lärare. Taare lugnt bruden du behöver inte steka henne i flott och äta henne med grovsalt och svartpeppar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0