Natali- IDOL FFS

hej just nu sitter jag här, hemma efter bussresan från Vännäs/Liljaskolan.
Dagen har typ varit chilln. Ridning hela förmiddan asså mellan halv 9 och 12. Lunch tacos sen svenska och engelska sen skrattattack .. Ibland kan jag bara inte hålla mig för skratt speciellt inte när man skriver in
boob på www.tyda.se . Tryck på tutte ni dör. hahha!
han säger typ tuute?!

ja så nu har jag skämt ut mig för våran eng-lärare som förmodligen tror att jag är störd ?
Jag skrattade typ i 20 minuter åt manshål och tuute. ovanligt?
Ja iallafall, nu har nog pappa köpt dessinfektions medel till mina händer så jag kan tvätta dom 24/7 :) de e nice !
Ja, man lever i svininfluensan fyyfan, ni chillar ju fan i malå! :(

Ikväll blire idol kladdikakkka + Wikkekorvn <3



MALÅ IHELGEN ! <´3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0