Natali - Men nasse häng röv :)

Hello my fire giiirls ! buuurrn babbbe tjooho.
Amen hej, aa asså nu har jag typ köpt en ny maskara äntligen typ! Mina ögonfransar ska  ju lixom glänsa pizzz ! 
xOXo. 
Jag har färgat håret blont ! mihiwww -> ♥
Jag är typ något nöjd asså !! Naw pil3
asså de är något hooootti111_

♥ mee->  THE ONE AND ONLY piizzz

haha, sskoja bara :) hahha, jag har inte färga håret blont allt var ett stort skoooj, ne jag ligger här i soffan och steker kanelbulle !
Jag har de väldigt inte roligt om jag ska snacka seriösa språket. Om jag hade varit på skolan nu så skulle jag ha haft ridlektion just nu :] ååå de skulle vara sweeet ala natali bullemormor!
Ja måste säga att jag saknar mina nassar från malå  ♥
Aja, hoppas iallafall att Linnea super simmaren räser farmor klarar swimmprovet idag om hon vill klara det :) hahha!
Ne men de gå nå bra !

Linnea  


Kommentarer
Postat av: räserfarmorlinnepinne

HAHAHAHa, utan dig går norrland under! ;D



Tack så mycket för ditt stöd, haha.

Gillar bilen föresten XD

2009-09-01 @ 11:27:15
URL: http://rentask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0