Natali - provivaskogsbär..

hej, sitter uppe i stugan med mössa vantar halsduk långfillingar tjocktröja på tjocktröja ååå sockar x3 lager.
myyyys.
jag vill verkligen inte bli mer sjuk så jag sitteer härinnemedans dom andra är uteoch plcokar svamp. hahha. inte för att jag direktär avis på dom men men.. :D
Men iallafall så ska jag nog ut och fota lite efter min hetsdrickning av proviva för de lkänns som att jag ska spy  upp den, inte en god sak.. men tydligen bra för lilla magen..
s massa kolhydrater de gillas (Y)
ne nu ska jag nog ut och fota lite höst bilder :D lägger väll upp på måndag någraa bilder om jag lyckas med några som känns ok :)

Btw så fyller bääbisnasse år på måndag :D grattis på henne mmaa baaajjeb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0