Stephanie - hejsan svejsan

hej alla glada :d
Ja som sagt så har jag itne kunnat sitta vid datorn, för jag har inte haft någon! Men nu har jag enäntligen fått våra efterlängtade datorer :D så nu blir det väll att g lös på dom ett tag tills man hittar ett bättre liv :P

Allt går bra i skolan och så, men jag har tyvär fått en lärare som kristin!!! Hon har redan dissat mg några gånger!! Jag har en känsla av att hon inte gillar mig så mycket! Men ändå så kommer hon fram och försöker vara trevlig och typ försöka bli vänn med en! ahahah lite komiskt ändå! XD

Ja men Malå kommer med andra ord att besökas av mig i helgen :) hoppas att man träffas några fina och underbara kompisar! :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0