Stephanie - Jeeeeeeha!

Hej hopp!

Ja nu är klockan ungefär halv tolv, och jag sitter här på mitt rum och funderar på hur jag ska göra?
Jag är trött med vill inte sova, men jag borde sova, så jag vet inte vad jag ska sova? XD

Ja, men skolan har varit helt okej. lite jobbigt att komma in i rutinerna, men man får gnaga på :P Jag var iallafall med Rut och Linnéa ikväll :) det var roligt, fick se Linnéas nya fina lägenhet :) jag tror att hon kommer att trivas, eller det är ju vad jag hoppas! =) Imorgon så har jag sov morgon så det känns skönt! Sen kommer jag att sluta klockan 2 så det känns änu bättre! :) börjar faktiskt längta hem till det lila råtthålet :P men det är nog bara för att det finns så sjukt underbart fina kompisar där! <3 ser fram emot att få träffa dom!

Ja men nu ska jag inte skriva nå mer, ska nog försöka sova så att jag orkar imorgon.
Godnatt alla glada levande varelser.


SAKNAR ER!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0