Stephanie - Trött...

Hej hopp alla små! :P
Ja nu är det änu en eftermiddag/kväll som jag sitter här och degar sönder.. ahha inte mycket att göra då man inte orkar för man är så trött. Och man kan inte sova på kvällarna heller... MEn jag försöker att se allt från den ljusa sidan :) Jag var illfall med Lina igår och vi for till hennes häst och pysslade på lite.
Ikväll så ska jag bara ta det lugnt och läsa ut svenska boken som ska in i morgon XD ja vi får ju se hur det blir med den saken :P nu sak jag kanske äta något eller så ska jag lägga mig och försöka sova, vilket som inte kommer att gå... aja nu ska jag dra hej då :)


Här är bild från helgen då jag var med rut :P















hahha alla var sig lik a?? XD




Kommentarer
Postat av: Rutis

så jävla snygga! Mmmmm classmates etc etc

2009-09-30 @ 21:19:37
URL: http://jagheterrut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0