stephanie- kärring

Hej Hej :)
´ja som sagt jag har inte varit inne på ett tag (A) men jag har gjort så mycket annat. men nu ska jag börja skärpa till mig :) jag ska föraöka att skriva några inläg i veckan :)

Idag har vi varit på hippo och haft häst dekorativ, det var roligt. Vi fick rycka, klippa och knoppa mannen :)
Sedan har vi också haft ett prov idag i växt oxh djurliv och det gick inte bra! jag tror att jag måste göra om prov.. men jag behöver inte känna mig ensam för det var bara två i min klass som hade rätt!! :) och våran lärare är verkligen inte bra!! det är typ ingen som gillar henne! jag hatar henne med andra ord!!
J nu ska jag inte bli arg här men jag kan inte komma på nå annat att säga om henne än jävla kärring!

jaja men jag ska dra och äta nu :) hade puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0