Linnéa ♥ Linda

NU satt man här i stora Umeå i den lilla lägenheten :) Äntligen har jag fått min bärbara så jag hoppas på en bättre uppdatering.

Idag blev det sovmorgon och vi började inte skolan föränn halv 1.. CHIILLL! 
Det braiga med dagen var att vi endast hade 1.30 tim idrott fast de dåliga var att Rut hade tagit ledigt och jag stod där ensam kvar med 20 killar. :O Men sånt är livet och jag tok rejjjjsa till skolan utan problem. Jag hade inte precis tänkt låsa in mig på toan och grina som Mohammed Ali.
Men räser gubben i lådan, vi hade brottning och Rugby. :O hahah, inte min dag tänkte jag. Jag kände mig inte precis snygg när jag satt där på knäna och brottades med olika killar...Inte heller när jag skulle springa sick sack mellan killarna när dom skulle greppa mina ben och jag skulle faceplänta gräset..

Som avslut på gympan så var vi tvungna att göra lite ben träning som b.la. grodhopp, spänst hopp & sist men inte minst utfallshopp. Men åH fyfan vad det tog på i mina utvilade simmarben. Seriöst jag är typ kobent nu.

Men, men dagen gick fram och pappa och jag käkade pizza. Så resten av dagen har man väl bara jäst på tror jag och nu sitter jag här med ett äpple, vindruvor, kiwi  i en tallrik och en Champis dricka vid sidan om mig.
 Pappa ligger avslagen av utbrändhet på madrassen i vardagsrummet. Godnatt på honom. Sen sitter mamma brevid mig och smaskar pizza,dricker pepsi och filosoferar. 

" har du hör elreklamen, bert åke på teg?"
säger hon och ler. Sedan forsätter hon helnöjd sjungandes för sig själv´
  "Bert Åke på Teg, då kan du ju säga - Linnea bor på Teg..mhmmmhm, Bert Åke på Teg."
Hon har små mumlat brevid mig ett tag nu men jag har inte den blekaste om vad hon har snackat om, kanske något om en lampa tror jag.



                                                                                           I morgon blir det IKEA i sundsvall, Jippiiieej !

Sen som avslut måste jag bara påminna er om att
min vackra underbara Linda Åström fyller år idag. Gratttttttiiis ännu en till gång!

Tjejen kommer alltid att älskas av mig kan jag lova. 
Snälla lämna mig aldrig. 


                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0