Marie-Te Amo Te Amo, She Says To Me...

sista fredag innan skolan börjar, åhh jag har både lite pirr i magen om att man ska börja på en ny skola men lite ångest att ingenting kommer att vara som vanlig när man kommer in i klassrummet, helt nya klasskamrater, nya lokaler, nya lärare mm men förnyelser kan vara bra och jag tror att det kommer att bli bra och att jag kommer att trivas i arvidsjaur :) 
Igår hjälpte jag Linda och packa ner hennes garderob i en brun flyttkartong för idag flyttar hon och simone till ske-å, det känns faktiskt jätte konstigt att alla flyttar till olika platser medans jag stannar kvar här i lilla malå men som tur är kommer många hem på helgerna och så finns det ju vänner som stannar här i malå så det är jätte skön...t :)

Idag har jag varit en sån duktig flicka och lagat mat åt min mor och hennes arbetskamrat/min så kallade moster (min andra "mor" signes syster elin) dom blev bjudna på pasta carbonara som blev faktiskt jätte GOD!! (är stolt över mig själv) Planerna för dagen är än oklart men om nån har tråkigt är det bara att ringa eller smsa till MIG! :) Ne nu ska jag gå och diska bort men skriver kanske nått inlägg ikv! PussPåLivetLiksom♥

Rihanna - Te Amo


Hittade bilder på datorn från halloween förra året, som vanligt var inte flickorna och POJKEN lugna men är vi förvånad.... Eee neeee! ;) men vad kan jag säga, jag älskar dom ändå! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0