Marie - Girls bring the fun of life, sugar like apple pie

hej och hå i lingonskogen! hoppas alla har en trevlig sista helg innan the hell (skolan) börjar om! själv sitter jag just nu i våran stuga i släppen och se lite one tree hill medans pappa diggar 80 tals musik på bryggan och jasmine badar! lite crazy men men vad kan man göra!! :) I helgen är det föresten samehelgen i malå, men medans alla är på galej så sitter jag här med lite candy och OTH!  jag skrev igår att jag kanske skulle återkomma och skriva ett inlägg på kvällen men så blev det inte för just när jag satt och åt ensamm i mitt hem fick jag se att maja hade skrivit på fejjan (facebbok) att hon satt i en äckligt varm buss påväg till malå och då tänkte jag att om maja kommer då betyder det också att Linnéa är hemma så jag slängde mig över min mobil och ringde till Linnéa och javisst var dom hemma om dom undrade om jag ville vara med dom på kvällen och självklart ville man det så jag tog på mig mina svarta nit boots och gick upp till smultronstigen. Efter många men så fick vi oss ner till frendo och då möte vi nicke så han hängde med oss hem, kvällen slutade med att jag skulle sova över hos Linnéa PLUS att jag, maja och niklas satt och pratade lasaretminnen medans Linnéa pratade en timma i tele med en viss person :] sen blev det ombytta roller och då var det maja pratade i telen i evigheter medans Linnéa och Niklas spelade tv spel och så klart om man heter marie stenberg somnade men och vaknade av att Linnéa picka mig i huvudet och säger att jag är tvungen att stiga upp (klockan var kanske 02,30) för att fika nå kalaspuffar och långfil med the crow! hahaha var faktiskt en hel rolig kväll! tack för det vänner!! :)

Vaknade av att Linnéa hade ställt alarm på 09.15 för hon skulle ut och springa (crazy girl) men det tog en timma extra sömn innan hon for ut och kuta, fyfan vad duktig hon är! själv låg jag och maja kvar i våran lilla säng till kankse 11.00 innan vi gick upp och till min förvåning när jag kommer upp ser jag en kille sitta brevid William i soffan och såklart var det min kusin Siiimon. trevligt med vakna upp med lite släckt i närheten ;) sen kom Niklas och vi hade bestämt oss att fara på loppis på lingonstigen men vi hinner bara komma dit då ser i en skyllt där det står "INSTÄLLT PGA REGN" inte nöjd flicka var jag kan jag säga er...... men vad kan man göra! :) pratade också med den nya skellefte bruden Linda i dag och det verkade som att hon och Simone hade det bra och det hoppas jag att hon har! ne nu ska jag forsätta se one tree hill, tänk om mina 3 gymniasieår bli lika dramatiskt som det förekommer i denna serie, hmm om det händer hoppas jag att jag hittar mig en Lucas Scott som kan hjälpa mig igenom det ;) hahaha håller tumman att iaf jag träffar en Lucas Scott ;) ha en fortsätt bra lördagskväll! :)



Sugababes - About A Girl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0