Marie- Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter!

godkväll, har inte skrivit så mke i veckan för jag har varit lite trött i ögan, min buss far kvart i 7 på mornarna och jag är hemma i malå vid 20 över 5 på eftermiddagen så man är lite trött när man kommer hem. men det har då gått bra att gå i arvidsjaur i dessa 3 första dagarna. Jag går i en klass där vi är 15 st, 11 tjejer och 4 killar. vi har en mentor som heter mattias som är hur snäll som hälst och en annan lärare som heter katrin :) idag började vi med första kursen som heter " Arbetssätt och Lärande" så det blir spännande att fortsätta med! :) Imorgon har jag sovmorgon och det menas att jag gå i malå och då börjar vi halv nio så jag kan sova så länge bara jag är på skolan halv 9 så det ska bli SKÖN...T!

Ikv har jag varit med Jonas och Linda som var hemma ifrån ske-å för lilla flickan har formodligen en liten ögoninfektion plus ont i halsen så hon skulle till sjukan imorgon och kolla upp sig ;/ hoppas hon är frisk till i helgen!! Vi såg lite film och mysade så det var fett nice ;) Nu hade jga tänkt gå och lägga mig så jag får sova ut imorgon och det kommer som sakt att bli SKÖN.....T och imorgon har jag dessutom en lunch date och det är såklart Jonas "jone,jonkeboy,brunsåsen" Hultdin så det kommer bli mke trevligt! :) ne nu kallar sängen mitt namn så jag får skriva mer imorgon! PUSS godnattttt♥


♥ på dessa små barnen! löve them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0