Marie- I wanna be a billionaire so fuckin' bad....

sitter just nu hos min moster i umeå och bara ta det lugnt. dagen har man spenderat på stan men jag var inte på nå shopping humör idag (vet inte hur det kan komma sig) men några saker fann jag och det var

* en svart kjol och koft/kavaj från indiska
* två shortor (blå och svart) en grå klänning från hm
*en döskalles scarf och en ganska stor brun väska från gina tricot
*nagelack (metallic och grön) från kicks.

nästan allt var på rean och det är ju som sakt UNDERBART men imorgon ska jag ut och se om jag hittar några fler fynd på stan !Man ska ju passa påmedans man är i stan så varför inte bränna några sommarjobbs pengar då???

helgen spenderade jag både i malå och i sandsele (talludden). lördagen jobbade jag på rentaskkompanjonen Lindas mosters bröllop fest som var på malåborg. jag simone och jonas var kökspersonal + sjöng vi ca 16 låtar tsm med anna och linda. gick faktiskt bra! efter vi hade sjungit klart begav jag mig till talludden för att träffa människor och dansa av mig lite energi och om jag dansade, jag och judith dansade och dansade och vips var kvällen slut.... fuck. åkte hem med min kusin och gjorde ett tvär stopp i vindelgransele för att fika lite kvällsfika hos bea och tomas som var med i våran så kallade party buss (taxibuss) vi diggade till vanlig hedlig radio ;) hahahha. var hemma vid halv 4 tin och var LITE trött i ögat kan jag säga. jag TAGGAR redan nu nästa talludden (28 agu) för då ska Linda simone jonas natali och kanske linnea och judith dit (+ andra underbara människor) och då är det att alla i discoladan ska se upp för vi(iaf jag) kommer att SKAKA RUMPA ALL NIGHT LONG!!!!!  ne nu ska jag gå och kolla om det är något bra på tomburken innan jag gå och laddar upp inför mer shopping ;) hejdå då små taskvänner ♥



Yolanda Be Cool & Dcup - We No Speak Americano.


Stromae - Alors on danse


Kelly Rowland - Commander ft. David Guetta


Robyn - Dancing On My Own (Buzz Junkies remix)


Gucci Mane - Spotlight (feat. Usher)


BassHunter - Saturday


Akon- Trouble Maker


Shakira feat Freshlyground: Waka Waka (This Time For Africa)


Justin Bieber - Somebody To Love Remix ft. Usher


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0