Marie- Nu är det slut på veckan, det är dags för FREDAGSMYS!!!!!!

Shalom! vaknade imorse 05,30 för jag skulle vara hos min lill kusin klockan 6,00. (är barnvakt ibland hos min lill kusin på mornarna och ta henne till dagis med mm men man får money så det är värt ;). Efter jag hade lämnat henne på dagis följde jag min mor på ica och det första jag ser när jag kommer in i affären är NÅTALI lilla nåtti flickan som sitter i kassan och se så stor ut, åhh dom växer upp så fort..... ;) Ikv bär det av till med husvagnen till Vindelgransele med the family, det är drakbåtstävling imorgon och mor och far ska vara med plus ska jag sjung lite. Imorgon peppar jag mest på kvällen för då kommer det vara festligheter där mm, tror det kommer bli helt okej faktiskt plus så kommer man vara med Min kusin Rebban och hennes boy MarcusPee och Bea och thomas och när man är med dom vet man aldrig vad som ska hända hahah! Ne nu ska jag fortsätta att leta texter till imorgon. SEE YAA!! ♥

Jag har blivit förälskad på nytt... och denna gång är det inte i en männsika utan i en låt. eminem och rihannas Love the way you lie är SÅÅÅ BRA!! musikvideon är också super bra! i'm in love :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0