Marie- sommaren är kort, det mesta regnar bort!

sitter nu i min soffa och funderar på hur ofantligt fort denna sommar har gått! helt sjukt att jag börjar om skolan nästa vecka! det känns som att sommaren har just börjat för jag har inte hunnit ligga flera dagar på playan och steka fläsket eller varit ute med en båt och ätit en glass på sjön mm! helt sjukt vad tiden går fort och då är det ända man kan göra att ta vara på tiden man har kvar och vara med sina nära och kära.

planerna för dagen är än oklara än men en sak är säkert och det är att jag ska ut i solen och köpa en glass plus att man har fotbolls träning ikv så vi får se vad denna dag har att vänta sig! byebye♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0