Marie- when it rain..

godkväll renkompisar! sitter just nu och käka lite rostade mackor och dricker lite multivitamin och hör hur det regnar utanför fönstret, kvällen har jag spenderat hos min lilla task linda och i har jobbart hårt att leta karaoke låtar till lindas mosters bröllop på lördag där jag linda simone anna och jonas ska sjunga på! kommer bli jätte roligt så vi får se om man drar till talludden efteråt men det ser vi då :) ne nu ska jag fika sen piss och gå i säng för det är ju en dag imorgon också :) godnatt då!

föresten häll jag och linda på att dö när vi hittade denna tjej som sjunger och gör egna musikvideos hahah min nya förebild;)


spola fram till 1.09 då börjar hon sjunga! hahahahahah i LOVE HER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0