Natali - Spegel ber dig visa nu, visa vem ja e

Hej hej taskrenbloggn.

Jag känner att ni får förläsa er på miina texter, men det är väl lite trevligt vvaavva. :D
Sittter å lyssna på disneymusik och jag säger bara en sak, HJÄRTA PÅ DET !
Har för övrigt just insett att snart är sommaren över. Ja de var ju för trevligt med kyla och skola.
M-Y-Z

Nu har jag fattat texten "Sommaren är kort det mesta regnar bort, men nu är den här så ta för dig solen skiner idag. Hösten kommer snart det går med vindens fart ."


Men fortfarande vart tog sommaren vägen? och för övrigt började det regna nu. trevligt. hade sett fram emot en trevlig kväll ute med Ellen & Eveline men ikket.
Snart åker jag till rymden och hämntar solen. var fan tog växthuseffekten vägen? VÄRME TACK !

 skulle vara nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0