Marie- COOL RIDER! C.o.o.l R.i.d.e.r

hejhej! sitter här i min ensamhet i en tom lägenhet, min päron har farit till luleå och kommer att roa sig där i helgen, jag kommer att fara in i skogen. min helg kommer jag spendera i storheden (MOSKOSEL) hos min moster! min moster och hennes man har varit gifta i 1 år på söndag så nästan hela släkten kommer att bifinna sig där för roligheter! tror det kommer bli "TJOCKT NICE". idag har jag inte gjort ett skit, jo sett grease 2 och nu hade jag tänkt sätta på någon annan gammal vhs film! ;) kommer bli super. ikv blir det middga hos pauline, fotbolls träning mm. ska också ta tag i några saker som måste göras tyvärr! men men sånt är ju livet. ska nu gå ner och se om min moster har kommit hem för då hade vi tänkt se lite FARSAN! kommer bli super men men vi får höras! byebye bitched <3

 

cool rider


We are going to score tonight


reproduction


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0