Marie- badat i myggmedel!

ligger just nu i min säng nu duschad och fräch efter min första fotbollsträning på över 100 år (100 minus 95 för att vara exakt). det gick mycket bättre på träningen än vad jag trodde det skulle gå men en sak är säkert och det är att kondisen INTE är på topp :] oops vad kan det bero på annie marie linnea stenberg? ;) jag hoppas att jag inte är död i kroppen imorgon för då är det dags att dansa igen.. hoppas det går lite bättre imorgon ;) innan jag tog min mammas racer cykel till tuvan så badade jag typ i myggmedel för på tuvan brukar det vara myggparadisert så jag luktade inte mumma men men inte så många myggbett fick jag som tur var. ;)  ne nu ska jag gå och besöka johnblund ett tag, seee yaa!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0