Marie - Can you paint with all the colors of the wind?

sitter just nu på våran yper sega dator som tar år för att starta upp, än så länge har den inte laggat ihop men jag väntar bara på det ska hända.... Jag har tillbringat hela helgen in släppen, det har varit full huggning med vattenskotrar, vatten leksaker, god mat, trevligt sälskap mm. har  helf enkelt haft en jätte rolig helg. ikv har jag fått äntligen träffat min lilla hingst som har varit borta i nästan 3 vec och den lilla flickan är JUDITH! vi såg lite film och hade det roligt! :) ne nu ska jag kanske gå och lägga mig för om man heter annie marie linnea stenberg måste man gå upp kl 05,30 för att jobba men men som tur är jobbar jag bara till ca 09,15-09,30 ;) me like! ne jag skriver mer imorgon god natt bitches! <3

 



Kelly Rowland ft David Guetta - Commander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0