Marie - i keep dan´cing on my own...

sitter just nu hos moa och ser när linda ska sätta in lite löshår på moa, det ska bli spännande att se man blir ju inte bara lite avis på henne, åhh jag vill också ha löshår..... men men det är bara att spara pengar eller låta håret växa. hade super tur idag, blev bjuden på lunch hos moa idag, hamburgare njamnjamnjam! jag isak judith och moa har kommit på att moa och arons lägenhet är inte bara en vanlig lägenhet utan det är en lägenhet/hotell/biograf/resturange/fritidsgård mm. och jag ÄLSKAR DET! ikv blir det också att fara och träna lite fotboll,sov knappt 3 timmar inatt för jag hade rethosta kanske inte det smartaste att träna men det känns som jag behöver 1,5 tim brake från allt, att sluta tänka på allt och bara kunna tänka på spelet. mycket händer nu på både gott och ont. men men sånt är ju livet. ne nu sk jag sluta vara så osocial med mina kära vänner så vi får höras. pusshej bitches! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0