Marie- Solgudar, ge oss bra väder till MUSIK VID MALÅN!!

Ligger just nu på min kökssoffa och hittar ut genom fönstret och det ända jag ser är REGN,REGN och såklart REGN! vilken härlig start på sommaren man har haft eller så inte. jag hoppas nu ända in i benmärgen att det kommer att klarna upp ikv och hela helgen för i helgen är den inte en vanlig helg, nej nej det är mega stora, super coola Musik vid Malån, festivalernas festival har landat i the big city MALÅ! ;) nästan varje år har det varit att på just denna helg har det spöregnat så jag hoppas att det kan bli en förendras i år annars blir jag " ta mitt vanliga ordspråk" SNE!!! ne nu ska vi tänka posivit! :) igår var jag och tasken natali i shelllet och drog lös lite.... eller hur var det men en sak är säkert och det är att man är några hundra fattigare men men that's life! en sak är säkert och jag är T T T T T Taggad!! puss och hej lilla rentask tjej!  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0