Marie- stteeeekkkk

idag var jag ledig ifrån all dans och musik, vaknade upp vid 10 någongång när mormor min ringde men jag tror att jag än sov för jag minns inte ett skit av vad hon sa för efter jag hade pratat klart somnade jag om till lunch :] oops i did it again! efter en delikat lunch som bestog av köttbullar och potatis ringde jag till min taskkompis NÅTELI som tydligen var i umeåt och firrade sin tandställning. Efter det ringde jag min andra taskkompis Ålinda och bestämde att vi skulle fara ner på torget och se vad dom hade att erbjuda på barnensdag som det var idag. var inte så speciellt men nog fanns det saker jag skulle ha viljat göra som jag inte han, som ex kasta en vattenballong på min danspartner patrik och sjuta lite fotboll på min gamla no lärare jonas men icket hann jag..... nu fäller jag tårar... ;). efter att barnens dag var done gick jag till en av mina mostrar och där la vi oss och stekte fläsket på deras altan, INTE HELT FEL!!! ne nu orkar jag inte skriva mer, nu tror jag att jag gå och sov för imorgon är det en helt ny dag men helt nya äventyr! pussheeeej♥



GODNATT VÄRLDENS ALLA RENTASKAR!




Justin Bieber - Somebody To Love (Remix) ft. Usher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0