Natali - akka makka fakka

i morse  när jag vaknade trodde jag att jag hade blivit förlamad i min  högra hand. Paniken fick jag också. Jag kännde inte vart jag hade armen och när jag lyfte den från soffkanten så kännde jag inget..
jag skakade den men inget blev bättre, men efter ettt tag fick den liv igen. :D



För övrigt så händer det inte sådära jätte mycket, ska färga mitt hår idag. tror att det blir mörkbrunt.
Sen kanske jag ska måla lite mer på mitt rum, har målat en vägg randig och de andra tre vita. Funderar på att måla en schablon (?) på Michael Jackson eller ska jag göra gulidga blommmor eller nå¨annat kan inte bestämma mig men jag ska i allafall göra det idag. :]
Lägger väl upp bilder lite senare när allt är fitande får fiiighten  ;D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0