Natali - Hey, soul sister

Hej hopp rentaskkorv, nu har jag faktskt tagit tag i det här med att färga mitt hår. Det tog typ bara ett några månader typ 6 :]
Ovanligt att det tar lite tid för mig? svar nej.

Blev i allafall mörkbrunt få väl se om jag lägger på slinger på det sen eller om jag helt enkelt nöjer mig. Hinner väl bli blond igen innan jag har bestämt mig så thats life maayn !

Jag underhåller här på bloggen medans mina rentask vänner befinner sig i stugor eller på trästocks. ILLA svar nej. Hade inte suttit helt fel att få fara på melisas 18 års party, men då har jag tyvärr inga pengar.
Men jag får helt enkelt gratta kwinnan senare.
Ne bloggen nu vet jag faktikst inte om jag hade så mycket mer att säga?
Imorgon äre back to the Malå town
puss på livet liixom HOOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0