Natali - In THA house

Ja vad ska man säga, vi åkte till sundsvall, dödens resa vill jag kalla  det..
Jag, pappa sara och timmy..

Allt börjaade bra och för fösta gången när klockan slog 19.00 så trodde jag att vi skulle vara i tid för fösta gången i någonsins historia. Då visar det sig att pappa som vanligt har borta något och naturligtvis så vare hans börs med pass o blahablaha.. Han sökte den i två timmar och kunde ej hitta den, men vi andra fick oss då mat från max iallafall. :)
Och som råååga på allt så skulle vi köra pappas nya favorit bil, en röd opel astra som knappt går fram, mer bak än fram iallafall  och en gammmmm husvagn.
'


I vanliga fall brukar pappa köra om gubbar med gamla fula bilaar och en husvagn från 1800-talet talet och skratta peka och skratta igen.. Men nu blev han istället arg på folk som körde om honom och kallade dom fartdårar * på skämt hoppas jag :o
När vi kört 4 mil vilket tog lika lång tid som att köra 10 mil för oss normalt så började det lukta bräääännnnd ren som fan å gnissla då bromsarna sagga ihop totalt så pappa drog baywatch ut och hälde vatten på den och tog en ångbastu mitt efter E4..... Ef
ter att jag och sara skrattat åt han i tusen år så fortsatte vi vår roadtripp mot Sundsvall. Meeen som råga på allt så hade pappa lagt sina rayban på taket på bilen, så dom for åt helvette och han körde över dom. PUSS PÅ LIVET !!!!
ja iallafall så orkar jag inte ens förklara hur dramatisk resten av vår tripp var men de slutaade iallafall med att vi var framme i slättmon klockan 01.30 och somnade klockan 03.00. men puss på rumpan !!

I mörgen äre back to umeå och vara med bäbbää o liina :D

Jag säger bara en sak HUSVAGN = ILLA !!!!!!! OPEL = ÄNNU MER ILLA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0