Natali - Jag lever min dröm !

Idag har jag faktiskt inte gjort så många viktiga saker, har målat klart i mitt rum för tillfället iallfall.. :] Så imorogn ska jag börja sätta upp saker på väggarna och ställa till de lite som jag vill ha de.
Lägger väl upp bilder i mitt senare liv när jag fått min soffa åå de så allt är kirrat å klart, men ni kanske få en bild på min och saras målning i mrogon eller nå.


Ja, i helgen ser de mörkt ut.. ingen ser ut att vara hemma i malå eller umeåalla är på trästocks eller på melisas 18 års partey. Men för en flicka utan pengar är inte livet lätt.. ne inte ens min trippethästi är hemma. Men i morogn ska jag iallafall få träffa Puck som kommer tillbaks från betet, så de blir kul.. han lär ju inte lida av anorektiska problem iallafall..

Men annars så händer det väl inte mycket, kanske ska hinna med att färga mitt hår. Vet dock inte vilken färg, antingen röd/brunt/slingor/blond/ljusbrun/mer mer mer eller bara typ normal färg mörkbrunt var ju ett tag sen. kanske kör på de?


big kisssiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0