Natali - Jag ska måla hela världen !

Hey mama !

a iallafall så ska jag börja måla en bild av michael Jackson på min vägg, fråga mig inte varför för jag är inte direkt något jippikayey fan av honom. Men bilden var bara sååå grrrym ! 

Men räänderna är ju nästan klara i rummet, lite småfix bara åå tre vita väggar åå nu denna bild. kommer förmååla mitt rum ;) 
Hade även tänkt köpa tusen ramar från ikea i massa olika färger och storlekar åå framkalla lite bilder på vänner hästar osv osv.. med tanke på att jag typ äger 1000000000000 bilder så kommer de nog ta en stund att välja ut vilka bilder som jag vill stoppa inni ramarna ;)

för övrigt så kanske jag ska tävla i hoppning i helgen thats nice ! ♥ 


 det är denhär bilden som jag ska måla


♥ Looove kwinnan ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0