Natali - måste måla allt med färger i en bild.

Heyyybooy, å flika . Idag regnar det, är jag förvånad svar : Nej såklart att jag inte är det !
hoppas på bättre väder under senare tider av livet. Men de lär ju ej finnas. Väärldens säämsta väder :o
Större delar av sommaren har vi levt i mellan 8-14 grader ute, loovely? eller..

Men trots spöregn åå bara allmänt tråkigt väder så funderar jag på om jag ska rida idag kanske.
ska ju tydligen rida på någon typ uppvisning i morogn, få ju se hur det kommer gå med tanke på att ingen ha typ träna, vi vet bara att vi ska rida LA:1 2008. Hoppas att Trippig törn topp e snel.  

Förövrigt så blev jag jävligt SNE på mín moppe igår. Han vägra starta hela tiden. Jag tänkte påritkigt sparka så han föll om kull. Men jag drack lite saft och kunde på så sätt klara av att lugna ner mig.
Men dom som såg på hade nog ganska roligt åt mig, för tro mig jag stog och skrek ej så fina ord som vissa kanske skulle kunna önska.

 Nu ää min pånnypojke Benjamin ej sweeet aniimår ->


GODE GUD KAN DU VAKA ÖVER BENJAMIN !! R I P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0