Natali - säger hej

Hey folk.
Idag har jag suttit på hästryggen i stortsätt hela långa dan. Ikwell ha jag varit med juden och fríden, eller ja det blev väl inte direkt någon längre tid med tanke på att jag inte var klar från hästarna för än klockan typ halv 10 .___.  

Jag funderar typ på att köpa ett nytt objektiv till min kamera, kan bara inte bestämma vad jag vill ha för någe. kanske ett macro o ett med lång zoom typ 18-300 mm de skulle inte sitta helt fel, nej nej. Tyvärr så hinns de inte med lika mycket fotning som förut, hästarna och vänner ta typ upp hela min tid, så de blir mest amatörhästbilder. .lev me de.

Nu ska jag se VIVA LA BAM och sova. Puss på pricke rumpan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0