Natali - WAKA WAKA

I morse ställlde jag min väckarklocka på 08.00 och somnade klockan halv 3 vet inte varför...´.´
jag vill ju inte direkt påstå att jag är jordens piggaste flicka för tillfället, har egentligen lust att lägga mig på soffan och slagga typ en halv timme så jag orkar leva i kväll. Men ikket, för då kommer jag vara zoombiiekvinnan121.

Ikväll dra ju allt folk till Lycksele, piteå och norsjö de är typ  bara jag kvar. Känner mig lite mobbad. Så jag få helt enkelt umgås med min hästis.

Känns som att jag skulle behöva shoppa, men jag bör inte påstå att jag lider av överföld på banken.. men jaga skulle söka åt ett par ridstövlar igår i mitt välstädade skåp at stallet och hittade två tights/jeansgrejs och tre tröjor :D lycklig som man är !
men jag vill inte säga att dom va ren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0