Stephanie - It's raining men, hallellullia!!

Ja då sitter ma framför denna skärm igen och försöker att sammanfatta sitt liv en regnig eftermiddag.

Allt började med att man vaknade av att mamma kommer inrusande genom dörren och hyt kall pären! kliver upp i slow motion, kände mig fortfarande sjuk men jag var tvungen att kliva upp och käka nå ren foder och sen börja med dom vanliga hus sysslor som måste göras för att få rengården att gå runt. Efter att alla hade fått sitt foder så ställde jag mig ute i regnet med tvål och handduk, tänkte att jag skulle spara på varmvattnet :D (hade inte hunnit elda)



Såå nu sitter man här och känner sig fräch efter en duch. Resten av kvällen blir nog att sitta på nå renskinn och betala räkningarna till allt foder. ")

Ha en bra kväll... tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0