Marie- jag har kramp!

jani kan säga att jag har träningsvärk in my body, har sprungit med albert, vi har dragit en Linnea och Linda = fara ut vid halv 12 på kvällen haha mke bra men jävligt jobbigt + i förr går körde jag till Släppen med min ultra moppe för jag fick ett samtal att några av mina kusiner skulle komma och en skulle ta med sig en vattenskoter (jetski) så jag körde den. kan inte säga att det var tråkigt, fy f*n vad roligt det VAR. frågade Marcus P om jag skulle få den men han låsades som att inte höra mig för jag fick som inget svar men men jag ska försöka igen för nog kan jag ta en sådan. passar ju perfa i stugan det är bara att försöka få fram sina blåa poppyeyes, men jag tror tyvärr att det inte kommer att gå men det är värt ett försök hahaha




just nu sitter jag i den nya världen = släppen men idag drar jag nog till storstan för jag ska vara med en litet rosa task vid namn Linda Marie Åström, det blir roligt, vi få se vad vi hittar på för skojjit men i nuläget oska det och me don't like it men men vi hittar på nått!
 ja ni blåbär och granater igår pratade också med våran thailandska task/brownie LINNEA!!!! lite man saknar henne, saknar också lillaMaja!!!!! men nu ska jag ringa min rosa task. rite more laterrrrrrrrrr

Adjöken♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0