Linnéa - gloem

NäMen hejsan, long time no see.

Hur står det till med mina kära ängla växter ? =)



Mitt liv har för de mesta rockat fett sen sist jag bloggade. Jag har umgåtts med härliga typer och även hunnit schteeka på Skellefteå festivalen. Jag har flytit med gummibåt längst skellefteå älven, sett en älg, solat, badat och varit med mina underbara kusiner. MEN.

Nu är det nämligen så att jag, Heliiiga Birgggitta Linnea von Kaka kommer att flyga till Thailand om några timmar.
oh heartbreak hotel.
Okej, vissa är säkert avis, vissa inte, men nu är det så att resan är bokad och jag har inget val än att knipa käft och följa med, detta beror just på att det inte det går att avboka. 
Okej, visst kan jag springa ut i skogen och sätta mig på en stubbe och käka topp chark korv och leka senil, men biljetten är betalad och man får ingenting tillbaka om man skippar att dra dit.
Men man kan också fixa  en sjuk försäkring och då kan man ha turen att få tillbaka kanske hälften av pengarna, men då återstår ett problem.....jman måste fixa ett sånt där förbannade intyg av läkarna, där det är dokumenterat att man är sjuk.

Till en början tänktte jag ba, äh jag hoppar ner för trappen och bryter båda benen. Men det är inte så coolt i längden kom jag på.. Sen bad jag en bön till herren Gud. Jag önskade att jag skulle bli sjuk, och nu 2 dagar innan blir jag äntligen sjuk. Men jag fick endast en ynka liten förkylning. Hm, prisa herren Gud för de..lycka till att få intyg av läkarna.

AJa, nu ska jag tänka positivt. Jag är nog en av dom få som har turen att dra till Thailand.


Denna resa ska spenderas med mina päron, under en tre veckors period. (L)

Nu ska jag packa, och sedan sova och om 3 timmar ska jag stå på benen igen.  Vi kommer att köra till Umeå, och sedan flyger vi till Stockholm. Sen klockan 15.00 ska vi åka upp i luften med Thai airways bort mot stekar landet.


Mitt mål är att komma hem brun som en pepparkaka och utvilad som Kalle Anka och hans tre lärjungar.


Jag kommer sakna er alla super mycket!  Hare gött, och kom ihåg att leva dagen fullt ut.



Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0