Linda - helt OFFF, liksom.

Såg att ingen skrivit här på ett tag så jag tänkte att medan jag liks kikar in så kan jag ju skriva några rader. :)

Igår efter skolan följde jag, Jonas & Simone hem till Tina & var där & snackade på tills 16.30 då jag & Jonas begav oss hemmåt igen. Efter maten så ringde jag Marie eftersom att jag hade lovat att vara med henne på kvällen. Sagt & gjort, hon kom till mig & vi satte oss genast med SO:n som är ganska intressant faktiskt, handlar om Hitler & allt sånt. Vi gjorde alla frågor iprincip klara vilket känns jävligt skönt. Kommer ju såklart något mer men nu när man fått det överstökat så är man garanterat inte efter. Började se Män som hatar kvinnor vid 20.00 så eftersom att filmen är 2,5 timmar lång & Marie skulle vara hemma 21.30 så såg jag slutet av filmen i min ensamhet. Klockan var nog vid 22.30 när den var klar så jag gick in för att borsta gaddarna & göra mig klar för sängen men då fastnade jag vid Tvn & Spårlöst.. INTE bra! Somnade vid 00.00 eller något i närheten. Kunde knappt vakna imorse, tror klockan hann bli närmare 8.00 innan jag steg upp. Kom då dock inte försent.

Nu har vi Elevens val/Målpass & jag sitter med No:n & ska skriva en uppsats om telefonens utveckling. Hittills har det gått ganska bra men jag vet inte hur själva resultatet kommer att se ut. Det lär vi väl märka.
Aja, nu är det dags för rast. Efter en timmas lektion är jag sugen på det.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0