Linda - En massa lyckorus!

Efter lite tjat på mamsingen så blev det Beachen ändå, i alla fall Fredag. När jag skulle ringa & förbereda Jonas & Matilda på en sängkompis fick Jonas mig att hålla allt hemligt för alla & så skulle han ordna så att ingen trodde att jag fick. Vi gjorde upp en liten plan & när jag väl gick ut från Frassestoaletten & såg alla mina vänners hakor nere på golvet & ögonen stora som tefat när de såg mig visste vi att vi hade lyckats med det vi skulle. Ingen hade anat något & förvånade vart dom! Jag & Jonas borde nog ändå göra något eget, typ Jönssonligan eller liknande. Vad tycks?
Jag, Jonas, Matilda & Niklas gick ut senare på kvällen & träffade massa folk, hade roligt & gjorde tokiga saker. Natten/morgonen slutade med att fyra stycken slitna, halvdimmiga trängdes i en dubbelsäng. Det var så himla varmt att jag somnade inte förän vid 07.00 någon gång & alla vaknade nästan samtidigt kring 12.00. Jag hade hur som helst en toppen dag/natt/morgon. :) Taaack!

Nu sitter jag i Överbo utanför Lycksele & här har jag varit sedan i Lördags. Kommer nog hem imorgon eller på Onsdag då mamma ska till barnmorskan för sista gången (om inte bebisen föds innan vill säga). Tiden går för övrigt ut nu på Lördag den 8 så det är bara att vänta & se. Folket i Malå får gärna höra av sig då, jag kommer nog förmodligen inte banga för att för en gångs skull inte tillbringa dagen med morsan..

Nu klockan 21.00 börjar Coyote Ugly på Kanal 9. Får inte missas.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0