marie- happyface vs not så mke happyface

Såg idag på lunchrasten att det inte är så mke uppdateringar just nu on the bloggen men men what tha f#*k nån skriver ju :)

sitter just nu nere i mormor och morfars lägenhet och se lite tv, (annars få man inte se vad man vill). skolan har ju börjat och det känns väl ja nog kan jag hällre vara med kompisar hel dagarna men men det är sista året nu och de viktigaste så det är bara att digga the läget. Just nu är jag i stooooor väntan av ett paket som ska komma på posten om några dar och det är en SYSTEMKAMERA yeahhh äntligen har jag sparat ihopoch nu köpt en NIKON D60, men det dåliga med allt är att nu är pengarna slut men vad gör de hahahahahaha nu ska jag fika nå och gå och lägga mig så jag få mej upp imorgon
GodNatt görannnn :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0