Michelle - Push it

Hallå där, hoppas att de är bra med er ?! Bloggandet har jag legat lågt med dom 7 senaste veckorna för mitt sommarlov har jag tillbringat i ödemarken utan dator och hela kittet.. Aja fäll en tår för de, nej men lyckligare blir jag inte av att klaga ;]
Iallfall så flyttar min kära syster imorgon samt mina två energiflickor Natali och Linnea. kommer kännas trist utan hela de gänget. Men som Stephanie sa .. Man måste kunna leva vidare. Men som tur är har jag ju kvar mina andra 2 energiflickor ") Marie, Simone och Linda. Tack för ni finns (L) nu behöver jag inte gråta niagrafall för att jag är ensam.
Men men så kan livet vara. Nu måste jag gå och städa klart rummet och fixa mig . Ska dra iväg och träffa min Malin som just anlände till Imala.se :)  

                                                                                                                                                                                                                   Puss på mina bästa flickor ! (L) :*


    
 

NI är helt klart BÄST ! (L)
                                                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0