Natali - mintappraspringare<´3

Igår stekte jag med mina 53 små vänner som va ute och gick.. Ne men vi åt Pizza det uppskattades att få i sig lite FETT jag de va gott :)
Sen skulle vi hyra film och då va dom ju tvungen att gå lös och bestämma att vi skulle se fredag den 13.... Jaa, i blörjan såg jag inte nå många sekunder. Men ja det slutade med att jag såg typ nästan allt och jag va rädd.
Sen just när man chillade lite i slutet av filmen så kom hockeypojken upp ur vattnet..  Ja tror att vi skrek så att typ halva malå vakna.
Sen satt jag där och käkade på mina torra minimorötter och såg gla ut.
Här få ni en film på min hingst när han bli löshoppad, minns inte om de är 85 eller 90 men shit the  same !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0