Linnéa - I'll be back before you know it.

Jahapp, då var jag här igen ! Nästan utvilad & nästan helt redo för att dra till Umeå. Om ca 1.5 timma så sticker Jag, pappa och Natali med två moppar på släpen till storstan. När vi kommit fram blir det mat på nån restaurang och därefter blir det bio time. Jippikajeyo =)
Planerna framöver blir att bo hos Natali i 2 veckor (vilket jag  verkligen ser fram emot) tills min lägenhet är tom och till helgen kanske det blir att gå en runda på IKEA i Sundsvall.
 Nä, nu hinner jag inte skriva nånting mer, eftersom att jag inte har packat. Höhö, typiskt mig.

ByeMalå..
Puss på er alla! I will miss you bitches.
Mvh Linnéa.









Kvällens biofilm antar jag. =)
***

Bjuder på lite sköna bildz som kan roa er under tiden som jag är borta.



























 


                                                            


































Kommentarer
Postat av: Eveline

Så fina bilder =)

2009-08-16 @ 14:43:45
URL: http://teveline.blogg.se/
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

Sommaren med göran måste jag se nån gång :D

2009-08-20 @ 18:40:43
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0