Natali - Piiink !

Hej, idag har jag prövat ett par underbara skor i storlek 37 för att se om jag kunde ha dom eller om jag skulle bli tvungen att desperat gå i konkurs och inte kunna beställa dom häriga snügga Conversen .
Men en storlek förstort spelar inte så stor roll. Hade väl kanske uppskattat en 36 men det är ju inte jordens undergång. Fäll en tår..

Nu ska jag sätta mig vid vårat lille wii och spela supermario den gammla versonen. Finns inget roligare om ni frågar mig asså 8 bitars och supermario world ! ->.
 Upptäckte idag att det finns om man internet ansluter sig till ett trådlöst nätverk. Ja tur att vi är smarta, vi har alltid haft trådlöst internet och vi har ägt vårat wii i ett år nu.. Det är tragiskt.... Så ikväll blire att dra på med mario cart online ! JIPPIR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0