Natali - Pusspålivetlixomjagärmed !

r.i.p min lilla mobil. Nu måste den in på lagning. Undra vad som har hänt ? för knapparna freakar ut och funkar inte ens.. Jag få psykbryt, men det är lugnt det fixar sig ! För den ska på sjukan (elgiganten) och bli behandlad !
hahha, ni skulle ha varit med i går. Ja vi kunde då inte heller ha lyckats, jag linnea & linda.. Hmm kan det bli mer galet ? :O oj justja Nasti följde också, men hon var inte posetiv till hennes liv kan jag säga !
Iallafall så skulle vi ut med båten, det började med att super flickorna linnea och Linda skulle knuffa ut båten. Snygg som dom är så fastnade åran i botten av bajsån och dom föll.. ja eller rättare sagt dom höll på att välta hela båten !

Sen skulle superflickan Linda köra såklart. Men lyckat mormor när hon körde igenom fontänen som sprutar som aldrig förr ! så jag tog skydd under linneas tröja medans. :)
Men när vi äntligen tagit  oss ur den lilla saken så satt nasti blöt och såg ut som att hon ville dö.. Stackarn. hahah 
Sjuk humor med dom svar: JA

Btw, idag blire wickewill äta lite mjulleglass och chilla tjejänn i solen. Ikväll åker jag med min mullvad till henens stuga det bllir tummen upp ! (Y)
Men en sak jag ska fälla ett träd för är att jag inte kommer att blogga. Men jag tar igen det när jag kommer hem, och då kommer det bli räser bilder också ! (_,_)

intedentoonenh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0