Natali - Schpanke en raiijin

Ännu en vacker dag i malå. Lite mygg, som är väldigt omtalade i denna blogg !
som även bär smeknamnet Mosquitoes.
Men idag övertog dom lite större sakerna.. brämsen tror att dom kallas för det iallafall, dom i stockholm kallar dom sääkert något annat precis som knort som tydligen heter knott ?!



Btw tillbaks till den soliga dagen. Jag & linda låg till en början på våran grässtrand och åt en liten ben & jerry´s.
Sen kom lillsnoffsen gabban. Vi badade och stekte våra kroppar in the sun !
Speciellt jag som är blekast av alla i hela världen. Men det är lugnt, tror typ att jag är albino..
Sen började det bara rulla in folke michelle , Simone & tony. Sen var denna dag slutt :)

-v-Natali-v-

Kommentarer
Postat av: Anonym

farfarbajs har satt sprutt på mitt liv..

2009-06-26 @ 00:22:22
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0