Natali - Men cry me a river

Hej hej lille bloggen.
Idag ha de varit skola yoo. Började dagen med lite ridning till lunch, hade hoppning och jag ville leka superman men ja jag höll mig kvar. mohaha.
fäll en tår för att linnea tydligen skulle dissa umeå hela vveckan. inte kul tjej, ne hon ska gitta till ske-å och få shwinefluu

Jaii, ikväll blire bara en lugn hemma kväll med tv kanske lite glass och framförallt foodiloodi och sen sängen senast klockan hmm, 22-00 Jag är så sjukt trött på kvällarna så de är typ inte fagert!
Jaa, nu ska jag iallafall gå och äta nu snart typ på ett tag :] mehe
korvkött

BTW lägger upp lite bilder på väldigt fagra kläder lite senare i mitt liv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0