Natali - sasmisk

Hej hopp korkodil rumpa!
Nu sitter jag här fast frusen i min soffa, har  inte på tvn utan sitter bara och steker
jesus och hans  bröders fläskbullar. Ja så kan det gå då inte haspen är på :)
Idag vare CHILL´N vi slutade 11.00 och mellan 09.00-11.00 satt vi och ritade och klippte i bilder på datorn.
GOOD WORK MAMA.
I morgon är det öppet hus på Lilja och vi måste slava på en lördag. Sälja fika "CAFE ALA DE HP" borschan det
pumpar asså.
Fick även veta att under min apu/prao på ica så kommer jag och min vän lina vara tvugna att
äta fuffing lunch på matsalen, men morotssmördeg det taggar jag! inte!
Nu ska jag hålla tyst en stund av era liv sen ska jag kliva ut i luften igen och chilla med min kamera.
Äääälska höstbilder.
Ladda väl upp någon senare någon dag i framtiden a du vet.


Kommentarer
Postat av: Eveline

Kommer imorgon till Vännäs =)=) <3

2009-10-02 @ 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0