Stephanie - hej

hej hej!
Jag vet att jag inte är bra på att skriva men jag gkömmer bort hela tiden ;) hehhe
Ja men iallafall så har jag kört trakrot idag! det var hur kul som hälst!!!!! JAg ärget på det iallafall!!!
Senare efter lunch så fick vi ducha kossorna, och min ko blev jätte fin! hon tyckte att det var skjön ocskå :)
Oh imorgon så ska jag ha morgon mjölkning med Marianne för första gången, ändå roligt! men jag måste kliva upp kl 5!!!! det kämms inte så taggat!.. men jag tror att det kommer att gå bra,
jaja iallafall så ska jag krypa ner i sängen nu :) Lovisa har redan laggt sig för hon är så tråkig XD
GODNATT SOV GOTT ALLIHOPA!! XD


Saknar dig så otroligt mycke!! Vill att du ska bli min igen! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0