marie - första praodagen hmmm inte så lyckad

som sakt har jag prao i veckan på hotellet, det är faktiskt ganska roligt men jag skrev i förra inlägget att jag skulle börja kl 06,00 på måndagen. 

Måndag 

vaknade kl 05,10
for till hotellet vid 05,50 och var där kl 05,55.
men när jag skulle gå in men då var dörren låst (både huvud ingången och köksgången) fick mig in tack vare en gäst som skulle ut och röka och då var kl tror jag vid 06.10. satte mig i foaljen i en fotölj för att personalen måste ju komma innan 06,30 men ingen kom. klockan gick och klockan gick 07.15 ringde mamma och frågade om nån hade kommit.
- nupp ingen är här utom en städgubbe från colombia.
tiden gick ända till 07.50 då se jag att Lena M kommer och låser upp dörren och tittar filurit på mig och kommer fram tilkl mej och säger
- men marie vad gör du här såhär tidigt?
- ja syon sa jag skulle börja kl 06,00 så...
- VAAA har du suttigt här från 06,00 imorse men men.
- jupp.



det hade typ blivit nå fel eller så men jag kan säga jag var inte happyface när jag hade suttigt i ca 2 timmar och i en fotölj jävel :O åhhhhhh


men men idag börjar jag 16,00 så då ska jag bara ta det lungttttttt!!!!!!!!

Kändes som jag ville bara he upp fingret och skrika på nån igår men som tur var behärskade jag mej ;)

HADEEEEET♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0