natali- menkisse

hej hopp räser ren. Ja jag ligger fortfarande på soffan lite mer levande för tillfället.
Mit högra öra ligger typ offline pga allt snor . Mmmm, men de vill lixom inte komma ut.
Seriöst kan man typ inte suga ut allt snor hos en doktor? :O
För all nässpray har fått min nästa att skalas och stekas i maragin så den har typ flagnat inne där någon som vill smaka ?
tor de är gott typ ?
Ja
NEJ
nu märks det på skala 1-10 hur mycket jag har att göra ungefär inget..
Jag kanske ska kirra en ny header till våran lille hingstblogg ?
om jag skulle fatta hur man lägger in en header på bloggen skulle dock mitt liv vara
2,6 % enklare. Jag kanske borde lägga ner lite tid på de svaret är JA. 

 
(Y)

btw, jaq ska sälja min d40 någon som vill köpa ?
säljer den med båda objektiven minneskort på 1 Gb, laddare batteri :)
sweet ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0